سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم خواسته دنیا خرده گیاهى است خشک و با آلود که از آن چراگاه دورى‏تان باید نمود . دل از آن کندن خوشتر تا به آرام رخت در آن گشادن ، و روزى یک روزه برداشتن پاکیزه‏تر تا ثروت آن را روى هم نهادن . آن که از آن بسیار برداشت به درویشى محکوم است و آن که خود را بى نیاز انگاشت با آسایش مقرون . آن را که زیور دنیا خوش نماید کورى‏اش از پى در آید . و آن که خود را شیفته دنیا دارد ، دنیا درون وى را از اندوه بینبارد ، اندوه‏ها در دانه دل او رقصان اندوهیش سرگرم کند و اندوهى نگران تا آنگاه که گلویش بگیرد و در گوشه‏اى بمیرد . رگهایش بریده اجلش رسیده نیست کردنش بر خدا آسان و افکندنش در گور به عهده برادران . و همانا مرد با ایمان به جهان به دیده عبرت مى‏نگرد ، و از آن به اندازه ضرورت مى‏خورد . و در آن سخن دنیا را به گوش ناخشنودى و دشمنى مى‏شنود . اگر گویند مالدار شد دیرى نگذرد که گویند تهیدست گردید و اگر به بودنش شاد شوند ، غمگین گردند که عمرش به سر رسید . این است حال آدمیان و آنان را نیامده است روزى که نومید شوند در آن . [نهج البلاغه]
دانلود نرم افزارها - قلب بیقرار
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • بلاخره پس از مدت ها بنیاد موزیلا نسخه نهایی مرورگر فایرفاکس ورژن 1.5 را ارائه داد . فایرفاکس یک مرورگر اینترنتی است که چندی پیش از مرز 100 میلیون دانلود کننده گذشت . ( در حال حاضر بیش از 118 میلیون دانلود کننده داشته !!! ) این مرورگر از دنیای اپن سورس بیرون آمده و از زمان معرفی سر و صدای زیادی به پا کرده و تاکنون حدود 9 درصد از استفاده کننده گان رو به خودش اختصاص داده که در این مدت قابل توجه است . شما می توانید با استفاده از این مرورگر جالب با برنامه های دنیای اپن سورس آشنا بشید و قدرت آنها رو حس کنید ! کار با این مرورگر بسیار آسان می باشد و استفاده از آنرا به همگان توصیه می کنم
    خب در این قسمت می خواهیم امکانات و ویژگی هایی که نسخه 1.5 نسبت به نسخه 1 دارد را بیان کنیم :
    - اولین چیزی که خیلی به چشم میاید سرعت بالای اجرا شدن و کمتر اشغال کردن رم است .
    صفحات آفلاین
    - در نسخه 1 کاربران از این که مرورگر نمی‌توانست صفحات آفلاین رو نمایش بدهد ایراد زیادی می گرفتند ولی در این نسخه این قابلیت پیشرفت بسیار خیلی خوبی کرده
    - زمانی که شما می خواهید وارد سایتی بشوید اگر بنا به دلایلی مرورگر نتواند در وحله اول سایت را بیاورد به جای اینکه پنجره ای باز شود واین خطا رو به شما اعلام کند ,  شما صفحه ای می بینید که در آن علل بوجود آمادن این اشکال را گزارش میکند و کلیدی تعبیه شده که با فشار دادن آن مرورگر یکبار دیگر سعی خود را برای بازکردن صفحه مورد نظر می کند .
    - شما در منوهای این برنامه گزینه ای مشاهده می کنید به نام Reporter که یک برنامه الحاقی اضافه شده به این مرورگر است و با استفاده از آن میتوان سایت هایی که دیگر در دسترس نیستند را گزارش کنیم.
    - برنامه دیگراضافه شده Talkback هست و کار این برنامه هم این است که هر زمان فایرفاکس شما دچار مشکل شود این برنامه می آید و به شما می گوید اگر مایل هستید که این مشکل به موزیلا گزارش شود این مراحل رو طی کنید . در حقیقت موزیلا با این دو کار خود نشان داده است که با استفاده از کاربران خود می خواهد مرورگر خود را بهتر از پیش کند .

    آپدیت شدن
    در این نسخه دیگر لازم نیست برای ارتقا به ورژن بالاتر نسخه جدید را کاملا دانلود و نصب نمایید . تنها کافیست از منوی Help رو گزینه Check for updates... کلیک کنید تا برنامه فایلی چند کیلوبایتی را دانلود کند و سپس به طور خودکار آنرا نصب نماید . با استفاده از این روش شما می توانید به راحتی فقط با صرف چند دقیقه وقت نسخه خود را بروز کنید !
    جابجایی تب ها :
    یکی از مزایای فایرفاکس استفاده از تب ها است , با استفاده از این ویژگی دیگر لازم نیست برای باز کردن هر صفحه جدید برنامه را دوباره اجرا کنید . این قابلیت که آنرا tabbed browsing می نامند دارای یک اشکال آزار دهنده است و آن این است که وقتی شما مشغول سیر در تعداد تب های زیادی هستید مدیریت کردن آنها غیر ممکنه است!! . موزیلا در این نسخه از مرورگر خود برای این مشکل هم راه حلی قرار داده و اون " جابجایی تب ها " هست . کار کردن با این قابلیت بسیار راحت می باشد و فقط کافیست شما با کشیدن و رها کردن تب ها در هر جایی آن ها را هدایت و مکانشون رو تغییر دهید ! به همین راحتی .
    - اضافه شدن سایت answers.com به گزینه های باکس جستجو
    - قابلیت RSS قوی تر نسبت به نسخه قبل
    - طراحی مجدد منوی Options
    - پاک کردن اطلاعات شخصی , در این نسخه می توانید به راحتی و تنها با کلیک کردن روی یک دکمه اطلاعات شخصی که می خواهید پاک شود را پاک کنید ( با مراجعه به: Tools> Clear Private Data )
    - بهبود قابلیت بستن صفحات pop up
    سریعتر شدن
    - سریع تر شدن این نسخه بخاطراستفاده از موتور توانمند Gecko 1.8 جهت بارگزاری هر چه سریعتر صفحات وب است . همچنین سرعت دانلود بیشتر هم یکی از ویژگی های این نسخه هست .
    - پشتیبانی بهتر از سیستم عامل مکینتاش
    - back و forward سریعتر ( در این نسخه شما با فشار دادن این دو کلید به سرعت به صفحات بعد و یا قبل می روید )
    - یکی از قابلیت های جالب اضافه شده این است که شما می توانید متن مورد نظر خود را select کرده و با استفاده از قابلیت drag and drop ( بکش و رها کن ) اون رو داخل باکس جستجو بندازید تا در موتور جستجوی انتخاب شده شما جستجو شود
    امنیت بالاتر
    - نسخه جید فایرفاکس از SVG واستانداردهای وب شامل Java 1.6 ، CSS2 و CSS3 پشتیبانی می‌کند.
    - همچنین پشتیبانی از استانداردهای جدید وب مثل AJAX که به صفحات وب قابلیتهای گرافیکی بیشتری می بخشد و در عین حال بهبود یافتن استفاده از اپلیکیشن های جانبی هم از قابلیت های جدید است .
    اینها تعدادی از قابلیت های اضافه شده به این نسخه هست که شما می توانید با دانلود کردن ورژن جدید این نسخه از آن ها لذت ببرید . 

    دانلود کنید نسخه نهایی Mozila FireFox 1.5 را با حجم 5.1 مگابایت ( برای ویندوز )
     دانلود کنید نسخه نهایی Mozila FireFox 1.5 را با حجم 8 مگابایت ( برای لینوکس )
     دانلود کنید نسخه نهایی Mozila FireFox 1.5 را با حجم 9 مگابایت ( برای مکینتاش )



    علی اصغر ::: سه شنبه 86/8/1::: ساعت 12:29 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    منبع : دهکده جهانی دانلود  |   Bia2oms.mihanblog.com

    نرم افزار Winrar از برنامه های معروفی هستش که کمتر کسی با اون آشنایی نداره.
    این نرم افزار برای کار با فایلهای فشرده و ساخت آرشیو و تهییه نسخه پشتیبان از اطلاعات کاربرد گسترده ای داره.
    با کمک این نرم افزار شما میتونید بسادگی فایلها و پوشه هاتون رو به فرمتهای آرشیوی مانند Zip و rar و... تبدیل کنید , میتونید حجم فایلهاتون رو کم کنید و یا برای اونها پسورد بذارید تا کسی جز خودتون بهش دسترسی نداشته باشه!
    این نرم افزار تمامیه امکانت مهم خودش رو بصورت آپشن در کلیک راست موس قرار میده و بسادگی حتی بدون اجرای نرم افزار امکانات اون در اختیار شما خواهد بود.

    ویژگیهای مهم :
    - امکان پسورد گذاری برای فایلهای آرشیوی
    - امکان جستجو بین فایلهای فشرده
    - قابلیت اجرا در نسخه های مختلف ویندوز
    - پشتیبانی از فرمتهای مشهور و محبوب فشرده سازی و آرشیوی
    - امکان نمایش محتویات یک فایل فشرده بدون نیاز به Extract کردن فایل!
    - همراه تعداد زیادی Skin زیبا که با هر سلیقه ای جور در میاد
    - امکان تبدیل فایلهای آرشیوی به فرمت exe
    - بازیابی فایلهای فشرده
    و بسیاری قابلیتهای مهم و جالب دیگه...

     

     

    نرم افزار Win rar 3.62 رو با حجمی معادل با 1.6 مگابایت دانلود کنید



    علی اصغر ::: سه شنبه 86/8/1::: ساعت 12:29 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    یک استدیوی کامل صوتی و تصویری

     

    منبع : دهکده جهانی دانلود  |   Bia2oms.mihanblog.com

    نرم افزار مفیدی رو برای این پست در نظر گرفتیم که به کمک اون بتونیدفیلمهای آموزشی تولید کنید , از صفحه نمایش فیلمبرداری کنید , MP3 ایجاد کنید و یا اینگونه فایلها رو ویرایش کنید و دها ویژگی دیگه که بهتون معرفیشون میکنیم.
    امکانات Record نرم افزار بسیار گسترده هستند که به معرفی اجمالی اونها میپردازین:
    اول اینکه شما میتونید به کمک نرم افزار TechSmith Camtasia Studio از صفحه نمایش بصورت گسترده یا مقطعی فیلمبرذاری کنید همچنین امکان تصویر برداری از وبکم هم وجود داره!
    از ویژگیهای مهمش هم اینه که میتونه فریمهای یکسان موجود در فیلمهای تهیه شده رو پاک کنه و فقط یکی از اونها رو در جای خودش قرار بده این ویژگی به کاهش حجم فیلمهای تهیه شده بسیار کمک میکنه.
    در مورد ضبط صدا هم که امکان ضبط هر نوع صدای موجود در رایانه وجود داره چه صداهای درون سیستم و چه صداهایی که از خارج تولید میشوند.
    امکانات ویرایشی نرم افزار هم در سطح مطلوبی هستند مثلا شما میتونید براحتی به ویدئو هاتون متن و عنوانهای دلخواه رو اضافه کنید و یا اینکه زمان رو در تصویر هک کنید!
    همچنین میتونید توسط ابزارهای ترسیم اشکال ساده ای رو برای نمایش به تصویر اضافه کنید این جزئیات امکان سایه گزاری رو نیز دارند.

    دیگه اینکه میتونید تصاویر و اشکال گرافیکی رو به ویدئو هاتون اضافه کنید و همچنین در ویدئو ها صدا جاگزاری کنید. (صداگزاری)
    برش قسمتها و فریمهای مختلف ویدئو به سادگی امکانپذیر هستند , ایجاد بزرگنمایی بصورت موضعی و کلی هم وجود داره.
    با نرم افزار TechSmith Camtasia Studio میتونید از فریمهای دلخواه بطور تکی خروجی با فرمت BMP (عکس ثابت) داشته باشید
    قابلیت اجرای نرم افزار در نسخه های ویندوز 98 و جدیدتر از اون وجود داره
    همچنین خروجی نرم افزار هم طیف بسیار گسترده و وسیعی رو شامل میشه از انمیشن GIF گرفته تا فرمتهای رایج تصویری مانند AVI , WMV و...

     

     

    نرم افزار TechSmith Camtasia Studio v4.0.0 رو با حجمی معادل با 30 مگابایت دانلود کنید



    علی اصغر ::: سه شنبه 86/8/1::: ساعت 12:29 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    بهینه سازی فضای اشغال شده رم توسط نرم افزار RamCleaner 4.1.4

     

    منبع : دهکده جهانی دانلود  |   Bia2oms.mihanblog.com

     

    حتما تمامی کاربران ویندوز و کلا رایانه های شخصی و کاری میدونن که رم سیستم چه نقش مهم و کلیدی رو برای یک سیستم بازی میکنه. رم همواره ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با سرعت کارکرد سیستم داره در واقع اگه سرعت سیستم شما در سطح مطلوبی نباشه یکی از گزینه های اصلی که میشه در موردش حدس زد وجود اختلال در رم هستش.
    این اختلالات ممکن در اثر کارکرد زیاد و آسیب سخت افزاری باشه که احتمالش خیلی کم هست و یا اینکه از لحاظ نرم افزاری مشکل داشته باشه
    بطور کلی اگه رم سیستم که بهش حافظه اصلی لقب داده شده بیش از حد نرمال پر بشه و یا از اطلاعات بدرد نخورد و بیخود پر باشه میتونه تاثیر سو در سرعت سیستم داشته باشه.
    نرم افزار بسیار قدرتمند و معروف ram cleaner میتونه اطلاعات نالازم واضافی رو از حافظه اصلی سیستم پاک کنه و بدین ترتیب سرعت و کارایی سیستمتون تا حد قابل قبولی افزایش پیدا میکنه.
    این نرم افزار جزئیات مربوط به فضاهای اشغال شده رو رو بصورت نموداری در اختیار کاربر قرار میده و همچنین کاربر میتونه مشخص کنه که اگه مثلا حافظه اصلی بیش از 60 درصد پر بشه توسط این نرم افزار بهینه سازی بشه!

    این نرم افزار از هنگ کردن سیستم هم تا حد زیادی جلوگیری میکنه و با توجه به حجم نسبتا کمی که داره پیشنهاد میشه حتما دانلودش کنید.

    نرم افزار RamCleaner 4.1.4 رو با حجم 672 کیلو بایت از اینجا دانلود کنید



    علی اصغر ::: سه شنبه 86/8/1::: ساعت 12:29 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    منبع : دهکده جهانی دانلود  |   Bia2oms.mihanblog.com

     

    نسخه جدیدی از نرم افزار قدرتمند کمپانی یاهو که برای برقراری ارتباط آنلاین افراد در تمام نقاط بکار میره عرضه شده.
    این نرم افزار که با شناسه های کاربران MSN هم کاملا سازگاری داره امکانات گسترده ای رو برای مکاتبه با دوستانتون در هر نقطه از دنیا ارائه میده.
    میتونید با این نرم افزار در اتاقهای گفتگوی بیشمار موجود به گشت و گزار بپردازید و با افراد جدیدی آشنا بشید و برای خودتون دوستای جدیدی در سراسر ایران و حتی دنیا پیدا کنید!
    از ویژگیهای مهمش هم باید به بهبود کیفیت مکالمات صوتی اشاره کرد که با خطوط کم سرعت اینترنت هم سازگاری خوبی داره.
    همچنین امکاناتی نظیره جستجو در وب و با خبر شدن از جدیدترین خبرهای دنیا از طریق این نرم افزار امکان پذیر هستش.
    دیگه باید اینو بگم که با yahoo messenger میتونید با دوستانتون بصورت آنلاین از کلوپ بازیهای یاهو استفاده کنید و مشغول بازی بشین.
    همچنین امکان انتقال داده و فایلهای گوناگون بدون محدودیت حجمی و مشاهده وبکم شخص مقابل از قابلیتهای مهم نرم افزار محسوب میشه

     

     

     

    نرم افزار yahoo messenger 8.1.0.209 رو با حجمی معادل با 9.8 مگابایت دانلود کنید



    علی اصغر ::: سه شنبه 86/8/1::: ساعت 12:29 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    منبع : دهکده جهانی دانلود  |   Bia2oms.mihanblog.com

     

    تمامیه رایانه هایی که دیدیم و روزانه باهاشون کار میکنیم از اجزای سخت افزاری زیادی تشکیل شدند یکی از مهمترینشون هارد دیسک هستش که به ذخیره اطلاعات ما میپردازه.
    هر بار که ما اطلاعات جدیدی وارد سیستم میکنیم و یا در پارتیشن ها و پوشه های مختلف اونها رو جابجا میکنیم و یا اینکه فایلهایی رو حذف میکنیم اختلالاتی در هارد دیسک ما ایجاد میشه به این صورت که بیتهای خالی موجود در حافظه دچار پراکندگی میشن!
    خوب حتما میپرسید این چه مشکلی رو برای ما ایجاد میکنه؟
    باید خدمتتون عارض شم که شما برای انتقال یک فایل به هاردتون تنها روی گزینه Past کلیک میکنید اما این همه ی ماجرا نیست وقتی شما فرمان الصاق یک فایل رو به ویندوزتون میدید سیستم کل فضاهای خالی موجود در یک پارتیشن رو مورد بررسی قرار میده و به عبارتی باید همه ی فضای خالی موجود در هارد رو بشناسه
    حتما میتونید تصور کنید وقتی شما هزاران بار فایلهایی رو در سیستمتون جابجا میکنید یا حذفشون میکنید و... چه بلایی سره سیستم میاداین کار نهایتا موجب کاهش سیستم بویژه برای نقل و انتقال فایلها و اطلاعات خواهد شد.
    برای رفع چنین مشکلی دو تا راه وجود داره اول اینکه هر چند وقت یکبار مثلا هر 2 ماه یکبار سیستمتون رو Defragment کنید
    و دوم استفاده از نرم افزار قدرتمند Diskeeper Premier Pro هستش.
    هدف ما هم از ارسال این پست آشنا کردن شما با این نرم افزار هست که امیدوارم حتما ازش استفاده کنید چون همه ی سیستمها بهش نیاز دارند چه در محیط کار و چه برای استفاده های شخصی و منزل.

    ویژگی و تفاوت عمده این نرم افزار با Defragment که جزء نرم افزارهای جانبی ویندوز محسوب میشه اینه که نرم افزار Disk Defragmenter هارد رو بطور کامل و در زمانهای مشخص توسط کاربر مورد بررسی قرار خواهد داد که مسلما فرآیندی وقت گیر خواهد بود ولی این نرم افزار بطور Real Time به بررسی هارد دیسک سیستم شما میپردازه و هر گونه اختلال و پراکندگی رو که قبلا در موردش توضیح دادیم رو برطرف میکنه بدون اینکه شما حتی متوجه اجرای نرم افزار باشید!
    باید به این نکته اشاره کنم که نرم افزار Diskeeper Premier Pro 2007 از سیستمهای 64 بیتی هم پشتیبانی میکنه.
    نسخه جدید نرم افزار یعنی Diskeeper Premier Pro 2007 با کارایی گسترده ای طراحی شده و نسبت به نسخه های پیشین به تکامل رسیده همچنین بسیار سریعتر و دقیقتر از گذشته عمل میکنه.
    محیط نرم افزار هم بسیار زیباست و همه چیز بسادگی توسط نوار ابزارهای گوناگون در اختیار شما قرار داره.

    نرم افزار Diskeeper Premier Pro 2007 رو با حجمی معادل با 15 مگابایت دانلود کنید



    علی اصغر ::: سه شنبه 86/8/1::: ساعت 12:29 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    یاهم مسنجر فارسی!! این یاهو مسنجر توسط سایت طراحی وب ضابط طراحی شده است. از امکانات این یاهو مسنجر می توان به:
    ?مشاهده اخبار
    ?منتخب سایت های فارسی در Tab اخبار که به وسیله یک Spider جمع آوری می شوند
    ?
    لاگین شدن همزمان به چند آی دی
    ?
    قرار دادن تبلیغات دلخواه شما در پایین روم ها
    ?Edle شدن پس از چند لحظه!
    ?
    حذف تبلیغات یاهو
    ?نمایش شکلک های مخفی
    ?
    مشاهده آرشیو مقالات سایت ضابط
    و بسیاری از امکانات دیگر


    www.windows.blogfa.com دانلود کنید یاهو مسنجر فارسی با حجم ???کیلوبایت


    علی اصغر ::: پنج شنبه 86/7/26::: ساعت 6:34 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    <      1   2   3   4      >
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 7
    بازدید دیروز: 5
    کل بازدید :181573

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    دانلود نرم افزارها - قلب بیقرار
    علی اصغر
    آنقدر درد درون را در دل خود ریختم تا که خود با درد هستی سوز خود آمیختم کوچیک همه ب ی ق ر ا ر

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    دانلود نرم افزارها - قلب بیقرار

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<